Vocamate AI

Yandex SpeechKit nutq texnologiyalariga asoslangan, dialoglarni robotlashtirish va RPA uchun omnikanal AI-platforma

Vocamate AI robotlari
Vocamate AI robotlari nutqli va dasturiy botlarning funksiyalarini birlashtiradi. Ular nafaqat foydalanuvchilar bilan 24/7 muloqot qiladi, balki RPA vazifalarini bajaradi va keng ko‘lamli biznes jarayonlarini avtomatlashtiradi.
Vocamate AI platformasida quyidagilarni yaratish mumkin:
Ovozli yordamchilar
Saytdagi virtual yordamchilar​
  • ovoz va chat orqali muloqot qilish imkoniyatlari bilan
Chat-botlarni
YandexGPT bilan aqlli yordamchilar
Nutq texmologiyalari
Vocamate AI — Yandex SpeechKit asosida ishlab chiqilgan boʻlib, u Yandex.Cloud nutq texnologiyalariga tayangan: nutqni tanib olish.
Nutqni tanib olish (Speech-to-Text)
15+ til,
Nutqni sintez qilish (Text-to-Speech)
Mavjud 16 ta ovoz:​
  • O‘zbek tili (Nigora ovozi, ayol)
  • Rus tilida 14 ta ovoz, 12 xil rolda
  • Ingliz tili (John ovozi, erkak)
Yandex SpeechKit
jumladan, o‘zbek, rus va ingliz tillari

Yandex SpeechKit'ning Cloupard bulutida afzalliklari

  • Oʻzbekistonda Cloupard bulutida joylashtirilgan
  • Shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish talablariga javob beradi
  • GPU kartalari: NVIDIA Tesla V100
  • Ulanish kafolati (SLA) — 99,9%
  • 24/7/365 bepul texnik yordam
Bilimlar bazasidan to'liq javoblar bering yoki GPT modelidan foydalanib, bilimlar bazasidan olingan ma'lumotlarga asoslanib qisqa, tushunarli javoblar bering
Kontekst va ma'no nuanslarini tahlil qiling, shunda ular so'rovlarni to'g'ri tushunishadi
va aniq javoblar bering
Vocamate AI virtual yordamchilari muloqotlarda:
Operatorga tarjima qilinganda yoki crm yoki boshqa axborot tizimiga ma'lumotlarni uzatishda dialogning konteksti va tarixini o'tkazing
Mijozning oldingi murojaatlari va axborot tizimlaridan olingan ma'lumotlardan foydalangan holda dialogni shaxsiylashtiring
Barcha kerakli pauzalar bilan tabiiy ovoz va intonatsiyalar
Suhbatni to'xtatishda to'g'ri davom eting va yangi mavzuga osongina o'ting mavzuni o'zgartirganda
Robotlar qanday RPA-vazifalarni bajarishadi:
  • Foydalanuvchilarni tasdiqlaydi
  • Qo'ng'iroqlar paytida elektron pochtaga xatlar va SMS xabarlarini yuboradi
  • Foydalanuvchilarning yangi maʼlumotlarini yigʻadi va tizimlarga kiritadi
  • Murojaatlar bo‘yicha SLA (xizmat darajasi shartnomasi)ning bajarilishini tekshiradi
  • Axborot tizimlaridan ma’lumotlarni olib, ularni dialoglarda qo‘llaydi
  • Formalarni to‘ldiradil, hisobotlarni tayyorlaydil va yuboradi
  • Jadval asosida va tashqi axborot tizimlarining so‘rovi orqali ssenariylarni ishga tushiradi
  • Elektron pochta xabarlarini oladi va yuboradi hamda ularning mazmunini tahlil qiladil
Vocamate AI platformasi quyidagi afzalliklarni taqdim etadi:
  • Omnikanalalik
    Mijozlar o‘z so‘rovlarini o‘zlari uchun qulay bo‘lgan har qanday kanalda hal qilishlari mumkin, va barcha kanallar bitta yagona aloqa tizimiga birlashtirilgan bo‘lib, o‘zaro muloqot tarixi saqlanadi
  • Murojaatlarning tezkor ko‘rib chiqilishi
    Mijozlarga operator javobini uzoq kutishga to‘g‘ri kelmaydi, operatorlar esa oddiy murojaatlar oqimidan ozod qilinadi
  • Bir nechta tillarni qo‘llab-quvvatlash
    Robotlar mijozlaringiz bilan ularning ona tilida muloqot qiladi
  • Nutqni yuqori darajada tushunish sifati
    Robotlar mijoz nutqini yaxshi tushunadi, chunki ular mashina o‘rganishi va tabiiy tilni qayta ishlash (NLU) texnologiyalariga asoslangan
  • Javoblarning yuqori aniqligi
    Robotlar aniq va mos javoblarni bilimlar bazasidan beradi yoki bilimlar bazasiga asoslangan LLM’dan foydalanib, qisqa va to‘g‘ri, sodda va tushunarli tilda javoblarni shakllantiradi
  • Tezkor onlayn axborot almashinuvi
    Robotlar mijozlardan ma’lumotlarni oladi, kompaniyaga uzatadi va kompaniyaning axborot tizimidagi ma’lumotlarga tayangan holda so‘rovlarni tez va samarali hal qiladi. Bu esa yuqori sifatli xizmat ko‘rsatish va mijoz bilan kompaniya o‘rtasida uzluksiz axborot almashinuvini ta’minlaydi
  • Ma’lumotlarning O‘zbekiston hududida xavfsiz saqlanishi
  • Robot-operatorlar sonini boshqarish
    Yuklama eng yuqori bo‘lgan davrlarda muloqot oqimini moslashuvchan boshqarish imkoniyati
Fintex va banklar

24/7 mijozlarga xizmat ko‘rsatish

  • Mahsulotlar bo‘yicha maslahatlar
  • Muddatlar haqida eslatmalar
  • Valyuta kurslari haqida xabar berish
  • Ma’lumotnomalar, naqd pul berish bo‘yicha so‘rovlarni qabul qilish

Qarzdorlar bilan ishlash

  • Qarzdorlik va muddatlar haqida xabardor qilish
  • Sabablarni aniqlash, ko‘mak choralari haqida ma’lumot berish
Retail va eCom

24/7 mijozlarga xizmat ko‘rsatish

  • Aksiyalar, chegirmalar, mahsulot mavjudligi va sovg‘a kartalari haqida xabardor qilish
  • Sodiqlik dasturiga ro‘yxatdan o‘tkazish va faollashtirish
  • Buyurtmani rasmiylashtirishda yordam
  • Buyurtma va yetkazib berishni tasdiqlash

Omborni boshqarishni avtomatlashtirish

  • Hisob-fakturasiz buyurtmalarni yig‘ishda yordam: qaysi mahsulot, qancha miqdorda va qayerdan yig‘ish kerak
Telekom

24/7 mijozlarga xizmat ko‘rsatish

  • Mahsulotlar, tariflar haqida xabardor qilish
  • Tarif rejalari bo‘yicha arizalarni qabul qilish, tiketlar yaratish
  • Oddiy texnik muammolarni mustaqil hal qilish
  • Profilaktika ishlari va nosozliklar haqida xabardor qilish
  • Mijozlar qoniqish darajasini o‘rganish so‘rovlari
  • Yandex.Speech platformasi O‘zbekistonda*

    • Nutqni sintez qilish

    250 ta belgi uchun blok narxi 40 so‘mdan boshlab


    • Nutqni tanib olish

    15 soniyalik blok uchun narx 2,5 so‘mdan boshlab


    • YandexGPT

    So‘rov uchun 10–200 so‘m

  • Vocamate AI

    • Oyiga 10 million so‘mdan boshlab Vocamate litsenziyasi

    +

    Yandex SpeechKit orqali nutqni sintiz qilish va tanib olish

    +

    YandexGPT API — generativ til modeli xizmatiga kirish


    • Loyihani joriy etish narxi — 100 million so‘mdan boshlab bir martalik, va undan yuqori…
*Narxlar taxminiy, QQS 0% bilan hisoblangan
Test rejimida sinovdan o'tlazish