Aqlli IVR tizimi va qo‘ng‘iroqlarni avtomatlashtirish
Mahsulotlar, xizmatlar va to‘lovlar bo‘yicha avtomatik maslahatlar.
Mijoz muammolarini tezkor hal qilish, masalan, bankomatda karta tiqilib qolgan holatlarda.
Shaxsiy kabinetlarga kirish va maslahat berish imkoniyati.
Chiquvchi qo‘ng‘iroqlar
Qarzdorlikni undirish (yumshoq va qattiq kolleksiya).
Mahsulotlar, xizmatlar targ‘iboti va shartnomalarni uzaytirish.
Mijozlarning ketishini oldini olish va NPS so‘rovlarini o‘tkazish.
Virtual ofis yordamchilari
Kadrlar bo‘limi (HR) agentlari va virtual kotiblar.
Xodimlarni o‘qitish va so‘rovlarda yordam beruvchi agentlar.
Favqulodda holatlarda SOS qo‘ng‘iroqlar va xavfsizlik xabarnomalari.
Texnologiyalar va analitika
NLU yadrosi
O‘zimiz ishlab chiqqan ilg‘or tabiiy tilni qayta ishlash algoritmlari.
Ko‘p tillilikni qo‘llab-quvvatlash va doimiy aniqlikni oshirish.
Moslashuvchan analitika
Biznes jarayonlari va KPI ko‘rsatkichlariga mos hisobot sozlamalari.
Vazifalar o‘zgarganida yangi metrikalarni osongina qo‘shish imkoniyati.
Ichki o‘rnatilgan NLU-xizmat robotlarni o‘rgatish jarayonini tezlashtiradi, niyatlarni (intents) aniqlash aniqligini oshiradi va loglarni qayta ishlash tezligini ta’minlaydi. NLU yadrosi allaqachon ilg‘or so‘rovlarni qayta ishlash algoritmlari bilan jihozlangan: mashinali o‘rganish texnologiyalari, qoidaga asoslangan (rule-based) yondashuv, semantik va morfologik tahlilga asoslangan ishlov berish mavjud.